ForumBukmacherskiePol.com
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.

Czechy Extraliga 2018/2019

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu

Strona 1 z 2 1, 2  Next

Go down

21092018

Pisanie 

Czechy Extraliga 2018/2019 Empty Czechy Extraliga 2018/2019




Mada Boleslaw-Vitkovice
typ:2
kurs:2,45
unibet
Analiza:
Dzisiaj mamy trzecia kolejke spotkan w Czeskiej lidze hokejowej.Do oeny wybralem mecz pomiedzy druzynami Mada Boleslav i Vitkovicami,wydaje mi sie ono ciekawe i widze tutaj kolejne zwyciestwo Vitkovic pomimo,ze graja na wyjezdzie.Ta druzyna jest w dobrej dyspozycji,dw pierwsze swe mecze zdecydowanie wygrala.Mada Boleslav przeciwnie,dwa spotkania przegrane,chyba jeszcze nie wskoczyla na swoje tory,ze tak sie wyraze.Oczywiscie jest to moje tylko teoretyczne przypuszczenie,bo w sporcie zdarzaja sie tozne dziwne sytuacje.Lecz moka teorie potwierdzaja tez poprzednie,bezposrednie spotkania zych zespolow.W ostatnich dwoch Vitkovice wyraznie wygrywaly i to zarowno u siebie jak i na wyjezdzie.Dzisiaj wiec nie powinno byc inaczej i Vitkowice powinny wygrac przekonujaco.
avatar
andrzejszwedzki

Ostrzeżenie : brak
Zaufanie : 100%
Liczba postów : 2974
FBPoints : 1108

Powrót do góry Go down

Share this post on: redditgoogle

Czechy Extraliga 2018/2019 :: Comments

avatar

Pisanie Pią 5 Paź 2018 - 17:10 by andrzejszwedzki

Chomutov-Vitkovice
typ:2
kurs:2,10
bet365
Analiza: Moim zdecydowanym faworytem w tym meczu jest druzyna z Vitkowic,w tym sezonie jest w wysokiej formie,przynajmniej dotad byla.W klasyfikacji zajmuje wysokie miejsce i podejrzewam,ze w tym sezonie moze powalczyc o najwyzsze lokaty.Gospodarze to slaby zespol mam nadzieje,ze sie nie myle...

Powrót do góry Go down

avatar

Pisanie Sro 10 Paź 2018 - 17:28 by Barti80

Zlin - Pardubice
typ: Zlin
Kurs: 2.12
1xbet

To spotkanie rozpocznie się dziś o godzinie 17:30, bukmacherzy dość podobnie oceniają szansę na zwycięstwo dla obu zespołów. Zlin zajmuje obecnie 11 miejsce w tabeli z 9 punktami, goście Pardubice plasują się obecnie na 8 miejscu, a na swoim koncie mają 13 punktów. Ekipa Zlin jest podbudowana ostatnim dość niespodziewanym zwycięstwem na wyjeździe Spartą Praga aż 5:1. Teraz mają idealny moment by przełamać złą passe na własnym terenie. Stawiam na gospodarzy, kurs kuszący.

Powrót do góry Go down

avatar

Pisanie Pią 12 Paź 2018 - 14:16 by andrzejszwedzki

Karlove Vary-Vitkovice
typ:2
kurs:1,95
bet365
Analiza:
Druzyna hokejowa Karlove Vary dotychczas rozegrala dziewiec spotkan ligowych,zdolala wygrac zaledwie jedno,osiem przegrala,w tym siedem w regulaminowym czasie i zajmuje dalekie przedostatnie miejsce w klasyfikacji.Widac wyraznie,ze ustepuje stawce i to znacznie.Dzisiaj we wlasnej hali przyjdzie jej sie zmierzyc ze swietnie dysponowanym w tym sezonie,zespoem z Vitkowic.Czy gospodarze moga poprawic swoj wynik osiagajac dzisiaj korzystny rezultat? Moim zdaniem nie.Vitkowice dotychczas rozegraly osiem meczy,piec z nich wygraly a trzy przegraly,w tym jeden po dogrywce.Aktualnie zajmuja szoste miejsce w klasyfikacji ale roznice pnktowe czolowych zespolow nie sa tak duze i druzyna caly czas liczy sie w walce o najwytsze trofea.Czy w takiej sytuacji moze sobie pozwolic na niekorzystny wynik ze slabym przeciwnikiem,nie...

Powrót do góry Go down

avatar

Pisanie Nie 21 Paź 2018 - 15:05 by andrzejszwedzki

Pardubice-Karlove Vary
typ:1
kurs:1,80
bet365
Analiza: Bardzo fajne spotkanie,chociaz,jak zauwazylem wielu stawia na wygrana gosc,ja postawie na gospodarzy.Pardubice to dosiadczona druzyna chociaz prawde mowiac gra w kratke.Przegrala dwa ostatnie swe mecze i nie sadze by po raz trzeci z rzedu przegrala...Rywal wygral dwa poprzednie dwa swoje mecze...chyba juz wystarczy... Smile Smile

Powrót do góry Go down

avatar

Pisanie Nie 21 Paź 2018 - 15:12 by andrzejszwedzki

Vitkovice-Liberec
typ: powyzej 4,5 gola w meczu
kurs:1,60
bwin
Analiza: Jeszcze dwa tygodnie temu stawial bym na zdecydowane zwyciestwo Vitkovic,popatrzcie na statystyki,wspanialy poczatek sezonu cala seria swietnych wygranych meczy,jednak juz forma gdzies odeszla,Vitkovice przegrywaja kilka spotkan z rzedu.Czy sie pozbieraja,czy sa w stanie pokonac dzisiaj coraz lepiej grajacy zespol Liberec...nie wiem,graja u siebie ale moim zdaniem kazdy wynik jest realny,dlatego gram na gole.Ten typ powinien wejsc.

Powrót do góry Go down

avatar

Pisanie Wto 30 Paź 2018 - 15:18 by Barti80

Zlin - Litvinov
typ: Zlin
kurs: 1.95
Unibet
Zilin - Litvinov to spotkanie 15 kolejki Czeskiej - Extraliga. Zilin jest obecnie w kapitalnej formie, zajmują 8 miejsce w tabeli z dorobkiem 21 punktów na swoim koncie, na ostatnich 5 spotkań - przegrali tylko dwa. Litvinov zajmuje obecnie 4 miejsce w tabeli. Ale biorąc pod uwagę to jak ostatnio Zilin gra, stawiam w tym spotkaniu na gospodarzy.

Powrót do góry Go down

avatar

Pisanie Sro 14 Lis 2018 - 11:16 by c11

Litomerice - Benatky
Typ 1 @ 1.40

Innego wyniku niż zwycięstwo gospodarzy praktycznie nie wchodzi w grę. Litomerice są w gazie cztery zwycięstwa i zaledwie jedna porażka. Dla porównania goście zaledwie jedna wygrana i cztery porażki w ostatnich meczach. Do tego dochodzi atut gry na własnym lodowisku, gdzie zespół gospodarzy osiąga jedne z lepszych wyników w całej lidze, tuż za takimi zespołami jak Budejovice, Jihlava, Vsetin. Hokeiści Benatky kompletnie na wyjazdach nie istnieją. Mają poważne problemy pod każdym względem. Gra w obronie to jedno wielkie nieporozumienie. Tracąc na wyjazdach po pięć bramek w ostatnim czasie, a sami mają problemy ze strzeleniem bramek. A gospodarze mają kim przecież tutaj wojować Korkiakoski, Kloz czy Vozeniliek. Powinni spokojnie dzisiaj punktować. A są jeszcze Pavlas czy Rousek, którzy przy dziurawej obronie gości spokojnie są wstanie postrzelać.

Powrót do góry Go down

avatar

Pisanie Wto 4 Gru 2018 - 15:49 by andrzejszwedzki

Vitkovice-Mada Boleslaw
typ:1
kurs:2,12
bwin
Analiza:
W Czeskiej lidze hokejowej,druzyna Vitkovice zagra dzisiaj u siebie z zespolem Mada Boleslaw.Moim zdaniem to spotkanie gospodarze powinni rozstrzygnac na swa korzysc.W klasyfikacji generalnej zajmuja wyzsza lokate to znaczy,ze sa jak dotad druzyna lepsza,pozatym graja u siebie.Faktem jest,ze druzyna ta przegrala swe dwa ostatnie mecze ale podobnie Mada Boleslaw.W zwiazku z taka sytuacja,przyzalem sie blizej spotkaniom bezposrednim tych druzyn i tutaj widac wyraniewyzszosc Vitkovic.W pieciu ostatnich pojedynkach wygrywala pieciokrotnie i to zarowno u siebie jak i na wyjazdach.Czy w takiej sytuacji mozna typowac inaczej? Raczej nie tym bardziej,ze Vitkovice maja caly czas realne szanse pokusic sie o wysoka koncowa lokate.

Powrót do góry Go down

avatar

Pisanie Sro 19 Gru 2018 - 17:53 by andrzejszwedzki

Pilzno jest bardzo surowe dzisiaj dla Liberca juz po 10 min.prowadzi 4:0 a wydawal sie to wyrownany pojedynek...

Powrót do góry Go down

avatar

Pisanie Nie 27 Sty 2019 - 2:34 by andrzejszwedzki

Litvinov-Vitkovice
typ: ostatecznie wygra druzyna gospodarzy
kurs:1,99
bet365
Analiza:
W Czeskiej lidze hokeja na lodzie,bardzo interesujaco zapowiada sie pojedynek druzyn,Litvinov i Vitkovic.Gdy popatrzymy na tabele,na dotychczasowe mecze kazdej z tych druzyn,widac wyrazna przewage druzyny gosci i ona wydaje sie byc faworytem tego spotkania.Vitkovice zajmuja czwarte miejsce w klasyfikacji i maja 72 ptk. Litvinov zajmuje miejsce w grupie spadkowej i ma 53 ptk. ale tyle samo ma kolejny zepol Zlin,Litvinov w przypadku zwyciestwa moze uciec z tej fatalnej pozycji,wyprzedzajac Zlin.Czy jest to realne...jak najbardziej,druzyny walczace o utrzymanie wykazuja sie duza ambicja i wola walk,zawsze sa niewygodnymi przeciwnikami.Do tego trzeba tez dodac,ze Litvinov ma korzystny bilans bezposrednich spotkan z Vitkovicami.W takich okolicznosciach cale spotkanie moze zakonczyc sie zwyciestwem zespolu Litvinov.

Powrót do góry Go down

avatar

Pisanie Czw 31 Sty 2019 - 18:31 by andrzejszwedzki

Zlin-Litvinov
typ: ostatecznie wygra Zlin
kurs:1,67
bet365
Analiza:
W Czeskiej lidze hokeja na lodzie,druzyna Zlin,broniaca sie przed spadkiem podejmuje u siebie zespol Litvinov,ktory tez jest w klopotliwej sytuacji.Wyglda to tak,Litvinov jest aktualnie na 10 miejscu w klasyfikacji,ma 56 ptk. i jest to ostatnia z bezpiecznych pozycja.Zlin jest pozycje nizej ale ma tylko trzy punkty straty do przeciwnika a wiec moze awansowac,trzeba jednak wygrac to spotkanie ale nie bedzie to latwe.Litvinov bedzie bronil swej pozycji.Ja uwazam,ze bedzie to wyrownany,dramatyczny pojedynek i co jest bardzo prawdopodobne,moze zakonczyc sie remisem po trzech tercjach,jednak ostatecznie juz powinien wygrac Zlin,ma jednak przewage swojego terenu.W konfrontacjach bezposrednich ma korzystniejszy bilans na swoim terenie,tym razem powinno byc podobnie.

Powrót do góry Go down

avatar

Pisanie Nie 3 Lut 2019 - 3:00 by andrzejszwedzki

Sparta Praga-Pilzno
typ:ostatecznie wygra Pilzno
kurs:1,97
bet365
Analiza:
W Czeskiej lidze hokeja na lodzie dojdzie do interesujacego pojedynku pomedzy Sparta Praga,ktora jest tutaj gospodarzem a druzyna Pilzno.Obydwa zespoly notuja lepszy okres gry,Pilzno w klasyfikacji zajmuje wysokie czwarte miejsce i ma 74 ptk,Sparta jest na dziewiatej pozycji z 62 punktami ale ma za soba trzy spotkania zdecydowanie wygrane.Trzeba przyznac,ze bedzie gonym rywalem dla hokeistow z Pilzna i nie pozostaje bez szans na wygrana.Ja tez jestem zdania,ze ten mecz bedzie wyrownany,jednak stawiam na ostateczne zwyciestwo Pilzna.Uwazam,ze jest druzyna bardziej doswiadczona,wynika tak z kilku ostatnich sezonow a i w tym nie pozostaje bez szans do wywalczenia najcenniejszego trofeum.Dzisiaj jest moim faworytem.

Powrót do góry Go down

avatar

Pisanie Wto 19 Lut 2019 - 18:17 by Michalski1988

MECZ: Sparta Praga - Olomuniec
TYP: Over 5 bramek
KURS: 1,98
UNIBET
(lost)

Ostatni mecz wtorkowej kolejki czeskiego hokeja może być emocjonujący. Sparta po dwóch wygranych wyraźnie nabiera wiatru w żagle i na pewno będzie chciała podtrzymać zwycięską passę. Ołomuniec w poprzednich latach potrafił wygrywać w Pradze i można powiedzieć, że ma na to patent. Dodatkowo mecze tych drużyn w poprzednich latach kończyły się wysokimi wynikami. Liczę na powtórkę i myślę, że jest to typ warty uwagi.

Ostatnio zmieniony przez Michalski1988 dnia Wto 19 Lut 2019 - 21:56, w całości zmieniany 1 raz

Powrót do góry Go down

avatar

Pisanie Wto 19 Lut 2019 - 21:56 by Michalski1988

Sparta Praga 1 -  3 Olomuniec
TYP: Over 5 bramek (4 bramki)


Mecz rozpoczął się po mojej myśli i już w pierwszej tercji padły dwie bramki. W drugiej to goście pokazali, że panent na drużynę z Pragi mają i nie zapomnieli jak strzelać bramki Sparcie. Po dwóch tercjach suma bramek wynosiła 4 i nic nie zapowiadało, że to koniec strzelania. A jednak - trzecia tercja nie przyniosła już żadnego trafienia, co powoduje przegraną tej propozycji. Warto było postawić na  gości, na kurych kurs wynosił 3,90.

Powrót do góry Go down

Strona 1 z 2 1, 2  Next

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Możesz odpowiadać w tematach
Image hosted by servimg.com
Image hosted by servimg.com
>
Image hosted by servimg.com