ForumBukmacherskiePol.com
Lotto Ekstraklasa  - Page 21 Media210
Bukmacher promocje
Betsson
Image hosted by servimg.com
Image hosted by servimg.com
Lotto Ekstraklasa  - Page 21 Pl_rab13
Image hosted by servimg.com
Campobet
Image hosted by servimg.com
Image hosted by servimg.com
Fan Sport
Gra w Fan-sport wymaga instalacji dodatku VPN https://windscribe.com/DOWNLOAD
Image hosted by servimg.com
Gra w Fan-sport wymaga instalacji dodatku VPN https://windscribe.com/DOWNLOAD
Astekbet
Lotto Ekstraklasa  - Page 21 Hg10

Lotto Ekstraklasa

Strona 21 z 21 Previous  1 ... 12 ... 19, 20, 21

Go down

Lotto Ekstraklasa  - Page 21 Empty Lotto Ekstraklasa

Pisanie by MichW on Nie 28 Paź 2018 - 23:04

First topic message reminder :


MichW

Ostrzeżenie : Wprowadzanie w błąd innych użytkowników.
Zaufanie : 75%
Liczba postów : 5281
FBPoints : 193

Powrót do góry Go down


Lotto Ekstraklasa  - Page 21 Empty Re: Lotto Ekstraklasa

Pisanie by andrzejszwedzki on Sob 15 Lut 2020 - 8:16

LKS-Wisla Plock   15.02.2020/15:00
typ:1
kurs:2,40
betsson
Polska-Ekstraklasa...Ostatnia druzyna klasyfikacji,LKS podejmuje dzisiaj u siebie Wisle Plock,ktora broni osmego,premiowanego miejsca w grupie zwyciezcow.A wiec spotkanie apowiada sie niezwykle interesujaco,kazdej z ekip na czyms zalezy.LKS jest w bardzo trudnej sytuacji,ma tylko 14 ptk. wiec na tym etapie zespol interesuja tylko zwyciestwa.Tak prawde mowiac dzisiaj jest duza szansa na komplet punktow,Wisla Plock nie gra juztak dobrze jak na poczatku sezonu,moim zdaniem nie utrzyma sie w grupie zwyciezcow.Wazne tutaj moga byc wyniki wczesniejszych pojedynkow tych zespolow.W poprzedniej rundzie Wisla wygrala u siebie,tak tez bylo w towarzyskim meczu ale w innych juz wygrywal LKS.Oena jest trudna bo jak Wisla Plock przegra to traci dobra pozycje,mimo wszystko jednak sadze,ze LKS wykorzysta atut swojego boiska,wygra za trzy punkty co poprawi jego sytuacje.Jestem Lodzianinem i nie chcialbym by LKS po jednym sezonie spadl ponownie do 1 ligi.

andrzejszwedzki

Ostrzeżenie : brak
Zaufanie : 100%
Liczba postów : 2678
FBPoints : 816

Powrót do góry Go down

Lotto Ekstraklasa  - Page 21 Empty Re: Lotto Ekstraklasa

Pisanie by andrzejszwedzki on Sob 15 Lut 2020 - 8:53

Pogon Szczecin-Slask Wroclaw   15.02.2020/17:30
typ:X
kurs:3,4
betsson
Polska-Ekstraklasa...Pogon Szczecin podejmuje u siebie druzyne Slaska Wroclaw,teoretycznie wydaje sie byc faworytem.Przedewszystkim jest gospodarzem,bezposrednie pojedynki ze Slaskiem,grajac u siebie wygrywala itd...Ale w moim przekonaniu ten mecz bedzie bardziej wyrownany i zakonczy sie remisem.Slask Wroclaw jest pozycje nizej ma trzy punkty mniej od Pogoni ale te ktore posiada nie gwarantuja w rzaden sposob pozostanie w grupie zwyciezcow do kolejnej rundy.A wiec ten zespol bedzie ccial w tym trudnym spotkaniu uzyskac chociaz jeden punkt,a trzeba przyznac,ze w tym sezonie gra naprawde dobrze.Patrzac tez z drugiej strony,Pogon Szczecin tez urzadza jeden punkt,pozwala to na spokoj.Wynik remisowy bardzo zbliza obydwie druzyny do pozostania w grupie zwyciezcow i pozniejsza walke o najwyzsze lokaty.Taka jest moja teoria a jak bdzie naprawde niebawem sie przekonamy.

andrzejszwedzki

Ostrzeżenie : brak
Zaufanie : 100%
Liczba postów : 2678
FBPoints : 816

Powrót do góry Go down

Lotto Ekstraklasa  - Page 21 Empty Re: Lotto Ekstraklasa

Pisanie by andrzejszwedzki on Sob 15 Lut 2020 - 9:35

Rakow Czestochowa-Legia Warszawa   15.02.2020/20:00
typ:2
kurs:1,77
betsson
Polska-Ekstraklasa...Beniaminek,Rakow Czestochowa podejmuje u siebie dzisiaj lidera klasyfikacji a zarazem aktualnego mistrza Polski,Legie Warszawa.Bardzo ibteresujace spotkanie,czy beniaminek ma szanse na dobry wynik...bukmacherzy uwazaja,ze tak kuszac wysokimi kursami.Ja jestem innego zdania chociaz nie twierdze,ze Legia wygra wysoko i zdecydowanie.Mistrz bedzie przedewszystkim zabiegal o komplet punktow,ktory pozwoli mu nie tylko utrzymac pozycje lidera ale takze odskoczyc rywalom na bezpieczna odleglosc przed kolejna runda.Legia ma teraz dwa punkty przewagi nad Cracovia ale ta gra jutro trudny mecz z Lechem Poznan i moze stracic punkty.Jak juz wspomnialem,Legia nie bedzie szarzowala,pierwsza polowe zagra spokojnie badajac obcy teren i zakonczy sie to remisem,prawdopodobnie bezbramkowym.Duga polowa bedzie juz nalezala do lidera,ktory zdobedzie przynajmniej jedna zwyciezka bramke.Pozatym trzeba tez pochwalic beniaminka za dobra dotychczasowa gre,w tabeli jest wysoko,pozostawil w tyle kilka wyzej notowanych zespolow i wciaz ma szanse na awans do pierwszej,zwyciezkiej osemki ale do tego celu,musi szukac punktow w innych pojedynkach.Nie sadze by Legia nie wykorzystala okazji i oddala chociaz jeden punkt.

andrzejszwedzki

Ostrzeżenie : brak
Zaufanie : 100%
Liczba postów : 2678
FBPoints : 816

Powrót do góry Go down

Lotto Ekstraklasa  - Page 21 Empty Re: Lotto Ekstraklasa

Pisanie by balonik19821 on Sob 15 Lut 2020 - 10:15

ŁKS - Wisła Płock
typ: X
kurs: 3,5
Betsson



ŁKS to ostatnia drużyna w Ekstraklasie, która w poprzedniej kolejce sprawiła Legii sporo problemów,ale ostatecznie przegrał 3-1. Gospodarze cztery ostatnie mecze przegrali i dziś będą chcieli przerwać tę niechlubna passę, bowiem do przed ostatniej Wisły Kraków tracą już sześć punktów. ŁKS przed własną publicznością w tym sezonie spisuje się całkiem nieźle. Łodzianie w 5 ostatnich meczach wygrali trzy razy w tym pokonując m.in Cracovię 1-0 oraz Raków. Wisła tymczasem to 8 drużyna w tabeli, która w pięciu ostatnich meczach przegrała aż cztery razy, ulegając w tym czasie w meczach z Lechem 2-0, Lechia 2-0, legia 3-1 oraz Pogonią Szczecin 3-2. Goście w ostatnim czasie mierzyli się więc z drużynami z czołówki. Dziś stoją przed szansą przełamania kiepskiej passy. ŁKS u siebie jak już pisałem jest mocny dlatego stawiam tu na podział punktów.  

Przewidywane składy:

ŁKS: Malarz – Bogusz, Moro Garcia, Dąbrowski, Vidmajer, Guima, Piątek, Sajdak, Pirulo, Trąbka, Corral

Wisła: Dähne – Michalski, Rzeźniczak, Uryga, Garcia, Ambrosiewicz, Kocyła, Szwoch, Furman, Merebaszwili, Kuświk.

balonik19821

Ostrzeżenie : brak
Zaufanie : 100%
Liczba postów : 150
FBPoints : 140

Powrót do góry Go down

Lotto Ekstraklasa  - Page 21 Empty Re: Lotto Ekstraklasa

Pisanie by balonik19821 on Sob 15 Lut 2020 - 19:35

Raków Częstochowa - Legia Warszawa
typ: X
kurs: 3,65
Betsson


W ostatnim dzisiejszym meczu zajmujący obecnie 11 miejsce w tabeli raków podejmie prowadzącą w tabeli Legię. Raków na inaugurację wiosny przegrał wysoko z Lechem 3-0. W ostatnich "domowych" meczach Raków spisywał się bardzo dobrze, gdyż w czterech ostatnich zdobył komplet punktów pokonując: Śląsk i Wisłę po 1-0 oraz Jagiellonię i Górnik Zabrze po 2-1. Co ciekawe Raków u siebie nie zanotował jeszcze remisu w tym sezonie. Legia tymczasem w meczach w delegacji ostatnio gra w kratkę przeplatając zwycięstwa z porażkami. Podobnie jak Raków Legia na wyjazdach w tym sezonie jest bezkompromisowa, gdyż w tym sezonie zanotowała tylko jeden remis. Myślę, że statystyki słusznie w tym meczu wskazują na podział punktów.

  
Przewidywane składy:

Raków: Szumski - Mikołajewski, Niewulis, Jach - Tudor, Schwarz, Sapała, Szczepański, Babenko, Bartl - Musiolik

Legia: Majecki - Vesović, Lewczuk, Jędrzejczyk, Karbownik - Antolić, Martins - Wszołek, Luiquinhas, Novikovas - Kante

balonik19821

Ostrzeżenie : brak
Zaufanie : 100%
Liczba postów : 150
FBPoints : 140

Powrót do góry Go down

Lotto Ekstraklasa  - Page 21 Empty Re: Lotto Ekstraklasa

Pisanie by messi on Sob 15 Lut 2020 - 19:37

Moim zdaniem Legła bez wiekszych problemów pokona Raków Smile
messi
messi

Zaufanie : 100%
Liczba postów : 209
FBPoints : 86

Powrót do góry Go down

Lotto Ekstraklasa  - Page 21 Empty Re: Lotto Ekstraklasa

Pisanie by andrzejszwedzki on Nie 16 Lut 2020 - 10:06

No i niestety Legia zremisowala,tez sie zawiodlem ale ciekawe jak na to odpowie Cracovia?...

andrzejszwedzki

Ostrzeżenie : brak
Zaufanie : 100%
Liczba postów : 2678
FBPoints : 816

Powrót do góry Go down

Lotto Ekstraklasa  - Page 21 Empty Re: Lotto Ekstraklasa

Pisanie by andrzejszwedzki on Nie 16 Lut 2020 - 10:29

Sampdoria-Fiorentina   16.02.2020/15:00
typ:X
kurs:3,2
betsson
Wlochy-Serie A...Sampdoria Genoa podejmuje dzisiaj u siebie Fiorentine i jest to bardzo interesujace wydarzenie.Czego mozemy po nim sie spodziewac...praktycznie wszystkiego a moim zdaniem zakonczy sie ono remisem.Faworyta trudno sie tutaj dopatrywac,byc moze lekka przewage ma Sampdoria z racji swojego boiska.Ale...Fiorentina to druzyna nietuzinkowa w zasadzie nie opuszcza Serie A i chxiaz bywa w slabszej dyspozycji zwasze jest niebezpieczna.Dwa ostatnie swoje pojedynki przegrala ale popatrzmy z kim? Atalanta i Juventusem,to czolowe zespoly tego sezonu a porazki i tak byly nieznaczne.Sampdoria niespodziewanie pokonala na wyjezdzie Torinow w swoim ostatnim meczu ale to wszystko czym sie moze pochwalic,pozostale to przecietnosc.Z bezposrednich pojedynkow tez niewiele mozna wnioskowac,wyniki byly rozne w zaleznosci od zaistnialej sytuacji.Dzisiejsze spotkanie wydaje mi sie typowo remisowe.

andrzejszwedzki

Ostrzeżenie : brak
Zaufanie : 100%
Liczba postów : 2678
FBPoints : 816

Powrót do góry Go down

Lotto Ekstraklasa  - Page 21 Empty Re: Lotto Ekstraklasa

Pisanie by andrzejszwedzki on Nie 16 Lut 2020 - 11:18

Lazio-Inter   16.02.2020/20:45
typ:x
kurs:3,6
betsson
Wlochy-Serie A...Chyba najciekawszy pojedynek tej kolejki,trzecia druzyna Lazio Rzym podejmuje u siebie lidera klasyfikacji Inter Mediolan,jaki wynik? Ha faworyta tutaj nie widac.Zdecydowanie stawiam na remis i wbrew pozorom moze byc bezbramkowy.Te zespoly dzieli roznica jednego punktu,obydwa nie przegraly od dawna swych pojedynkow...bedzie nteresujaco.Kazda z nich ma wiec sanse na lidera i powalczyc o koncowy sukces.Lazio tutaj teoretycznie ma lekka przewage,gra u siebie ale z drugiej strony,ta druzyna wczesniej przegrywala takie mecze u siebie.Dzisiaj jednak Lazio jest w duzo lepszej formie i raczej ograc sie nie da.W to wszystko wlancza sie jeszcze Juventus,ktory ma tyle samo punktow co Inter jest na drugim miejscu i skorzysta bo najprawdopodobniej pokona dzisiaj Brescie.A wiec rywalizacja w czolowce tabeli intersujaca,trzy druzyny z rownymi szansami na koncowy sukces.Czy zakonczy sie dominacja Juve? Zobaczymy.O dzisiejszym meczu i druzynach mozna by duzo pisac ale jak juz wspomnialem,mecz bedzie prowadzony spokojnie rozsadnie ze wskazaniem na obrone i zakonczy sie remisem.

andrzejszwedzki

Ostrzeżenie : brak
Zaufanie : 100%
Liczba postów : 2678
FBPoints : 816

Powrót do góry Go down

Lotto Ekstraklasa  - Page 21 Empty Re: Lotto Ekstraklasa

Pisanie by andrzejszwedzki on Nie 16 Lut 2020 - 13:55

Cracovia-Lech Poznan   16.02.2020/17:30
typ:x
kurs:3,3
betsson
No wlasnie jak zaeraguje Cracovia na remis Legi,czy wykorzysta sytuacje wygrywajac z Lechem by zblizyc sie do lidera a wlasciwie z nim zrownac? Trudna sprawa...Cracovia pomimo tego ze gra u siebie bedzie miala klopot z Lechem.Kolejorz wydaje sie byc w swietnej formie po przerwie pierwszy mecz wygral wysoko!!! Ponadto potrzebuje jeszcze punktow by przystapic do kolejnej rundy w gronie zwyciezcow.Te punkty,ktore posiada jeszcze tego nie gwarantuja.Ja stawiam na remis.

andrzejszwedzki

Ostrzeżenie : brak
Zaufanie : 100%
Liczba postów : 2678
FBPoints : 816

Powrót do góry Go down

Lotto Ekstraklasa  - Page 21 Empty Re: Lotto Ekstraklasa

Pisanie by andrzejszwedzki on Nie 16 Lut 2020 - 14:05

Sory,pomylkowo wstawilem mecze z Serie A,juz przenioslem je we wlasciwe miejsce ale nie jest to celowe by zwiekszyc liczbe postow...pozdrawiam

andrzejszwedzki

Ostrzeżenie : brak
Zaufanie : 100%
Liczba postów : 2678
FBPoints : 816

Powrót do góry Go down

Lotto Ekstraklasa  - Page 21 Empty Re: Lotto Ekstraklasa

Pisanie by balonik19821 Yesterday at 12:18

Legia - Jagiellonia
typ: 1
kurs: 1,5
Etoto

Zdecydowanym faworytem tego pojedynku jest Legia, która po ostatnim remisie w Bełchatowie z Rakowem 2-2 ma już tyle samo punktów co Cracovia. Dodatkowo za ich plecami jest Pogoń, która ma 2 punkty mniej i Śląsk, który traci do legi już trzy oczka. Legia wygrała 5 ostatnich spotkań ligowych przed własną publicznością i nie sądzę, aby ta passa miała być zatrzymana, przez zajmującą Jagiellonie, która dla odmiany przegrała 5 ostatnich meczów wyjazdowych. Stawiam na zwycięstwo Legii.

Przewidywane składy:

Legia: Majecki – Vesović, Lewczuk, Wieteska, Karbownik, Antolić, Martins, Wszołek, Luiquinhas, Novikovas, Kante

Jagiellonia: Iliev – Kadlec, Bödvarsson, Tiru, Wdowik, Pospisil, Romanczuk, Camara, Imaz, Prikryl, Puljić.

balonik19821

Ostrzeżenie : brak
Zaufanie : 100%
Liczba postów : 150
FBPoints : 140

Powrót do góry Go down

Strona 21 z 21 Previous  1 ... 12 ... 19, 20, 21

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
Image hosted by servimg.com
... Image hosted by servimg.com
. . .. . Image hosted by servimg.com
...