ForumBukmacherskiePol.com
Rumunia 2019/2020 - Page 2 Betsso13

Rumunia 2019/2020

Strona 2 z 2 Previous  1, 2

Go down

Rumunia 2019/2020 - Page 2 Empty Rumunia 2019/2020

Pisanie by marcinfks69 on Pią 12 Lip 2019 - 17:23

First topic message reminder :

Witam wszystkich . Już dziś ruszają pierwsze kolejki ligowe w niektórych słabszych ligach w Europie . Jednym  z krajów , gdzie dziś startują rozgrywki ligowe jest Rumunia . Meczem inauguracyjnym sezon jest spotkanie pomiędzy FC Voluntari , a Sepsi OSK . Jest to pierwsza kolejka , więc forma obydwu drużyn jest zagadką . Ja natomiast decyduję się typować wygraną gospodarzy w tym meczu . Kurs jest zachęcający , a i więcej za jest po ich stronie . W tamtym sezonie pomiędzy tymi drużynami padły wyniki 1:1 , gdy Sepsi było gospodarzem , oraz 4:2 dla Voluntari , gdy oni grali u siebie . FC Voluntari rozegrało 3 sparingi . Raz wygrali , raz zremisowali oraz raz ponieśli porażkę . Bilans bramkowy w sparingach to 2:1 . Sepsi rozegrało 3 sparingi . Wyniki tych sparingów to między innymi 2:2 z Backą Topolą oraz porażka aż 3:0 z DACem . W moim odczuciu po sparingach lepiej prezentują się gospodarze , oraz to że grają u siebie sprawia , że mają przewagę nad przeciwnikiem . Typuję wygraną Voluntari . Powodzenia !

marcinfks69

Ostrzeżenie : brak
Zaufanie : 100%
Liczba postów : 179
FBPoints : 63

Powrót do góry Go down


Rumunia 2019/2020 - Page 2 Empty Re: Rumunia 2019/2020

Pisanie by andrzejszwedzki on Pią 8 Lis 2019 - 14:23

Hermannstadt-Vitorul   08.11.2019/19:30
typ:X
kurs:3,60
betsson
Interesujace spotkanie w ktorym faworytem jest druzyna gosci.Tak wskazuja statystyki ale te nie graja na boisku,nieraz o tym moglismy sie przekonac.Vitorul w tym sezonie gra rzeczywiscie bardzo dobrze,pozycja wicelidera wyraznie na to wskazuje.W przypadku dzisiejszego zwyciestwa,ta druzyna moze awansowac na pierwsze miejsce a juz napewno nie straci drugiego.W spotkaniach bezposrednich z Hermannstadt tez ma korzystny bilans,w czterech dotychczas rozegranych spotkaniach trzykrotnie wygrywala.Przeciwnik nalezy do tej slabszej grupy zespolow,raczej bedzie walczyl o utrzymanie w koncowej fazie rozgrywek jak o dobra pozycje.Ale w bezposrednich pojedynkach,raz wygral u siebie z druzyna Vitorul,dzisiaj ponownie jest gospodarzem,wiec moze uzyska dobry wynik.Nie mowie tutaj o zwyciestwie ale remis jest calkiem realny.Ta druzyna u siebie gra znacznie lepiej,wskazuja na to dotychczasowe pojedynki.Ano zobaczymy,czas pokaze.

andrzejszwedzki

Ostrzeżenie : brak
Zaufanie : 100%
Liczba postów : 2353
FBPoints : 492

Powrót do góry Go down

Rumunia 2019/2020 - Page 2 Empty Re: Rumunia 2019/2020

Pisanie by andrzejszwedzki on Sob 9 Lis 2019 - 17:37

Botosani-FCSB   09.11.2019/19:30
typ:2 DNB
kurs:1,74
betsson
Wedlug mojej oceny goscie powinni wygrac to spotkanie.Jest to doswiadczona druzyna,wielokrotny Mistrz Rumuni a ze w tym sezonie miala slaby poczatek,jeszcze niczego nie przesadza.FCSB gra z meczu na mecz coraz lepiej,ma za soba serie spotkan bez porazki i skutecznie goni czolowke.Takie mecze jak dzisiejszy,nie powinien sprawic klopotu,ale...Botosani jest na niewdziecznym siodmym miejscu,dobry rezultat pozwolil by tej druzynie awansowac do pierwszej,premiowanej szostki.Dzisiaj jest gospodarzem wiec bedzie chciala ten cel osiagnac.Pojedynki bezposrednie przemawiaja na korzysc FCSB ale ponownie kwestia do zastanowienia,w lipcu tego roku Botosani wygrala w Bukareszcie...no tak ale wowczas FCSB byla bez formy o czym juz wspominalem.Zagram na zwyciestwo FCSB ale nie wykluczam remisu.

andrzejszwedzki

Ostrzeżenie : brak
Zaufanie : 100%
Liczba postów : 2353
FBPoints : 492

Powrót do góry Go down

Rumunia 2019/2020 - Page 2 Empty Re: Rumunia 2019/2020

Pisanie by andrzejszwedzki on Nie 10 Lis 2019 - 11:40

Sepsi-Gaz Metan   10.11.2019/15:00
typ:X
kurs:3,12
betsson
Moim zdaniem to potkanie jest typowo remisowe,chociaz gdyby sugerowac sie statystykami faworytem jest druzyna Gaz Metan.Statystyki jednak na boisku nie graja lecz zawodnicy.Gaz Metan,rzeczywiscie w tym sezonie gra,moze nie bardzo dobrze ale dobrze.Druzyna ta jeszcze w poprzednim sezonie bronila sie przed spadkiem a w tym zajmuje miejsce w grupie zwyciezcow,pozostawiajac za soba kilka innych zespolow uwazanych za lepsze.To wszystko prawda ale zwroccie uwage,ze Gaz Metan niestety gra coraz slabiej,po bardzo udanym poczatku szonu.Bardzo czesto remisuje swe spotkania,glownie na wyjazdach,dzisiaj remis pozostawia ten zespol w gronie druzyn zwycieskich i sadze,ze przy spadajacej formie taki wynik bedzie zadawalajacy.Sepsi to jdna ze slabszych druzyn ligowych,zajmuje miejsce w grupie druzyn broniacych sie przed spadkiem i tak juz pozostanie.Dzisiaj wystepuje w roli gospodarza ale czy zdola ten atut wykorzystac?Nie sadze,remis bedzie napewno zadawalajacy.

andrzejszwedzki

Ostrzeżenie : brak
Zaufanie : 100%
Liczba postów : 2353
FBPoints : 492

Powrót do góry Go down

Strona 2 z 2 Previous  1, 2

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
Image hosted by servimg.com
. .
Image hosted by servimg.com
. . . Image hosted by servimg.com