Rosja

Strona 2 z 2 Previous  1, 2

Go down

Re: Rosja

Pisanie by MichW on 8/9/2018, 18:07

Ciekawe czy nie zrobią tego samego numeru co CSKA z Szymańskim. Osobiście jednak wolałbym żeby znalazł sobie lepszy klub lub taki w którym sobie dorobi niż ma tułać się po europejskich średniakach.

_________________
Podsumowanie analiz: 263 (w) 239 (p) 17 ZWROTÓW

Sezon 2017/18 (do 30.07): NBA (od 14.03): 112 (w)  62 (p) (64%) Pozostałe typy 149 (w) 107 (p) 11 ZWROTÓW (58%)


MichW

Zaufanie : 100%
Liczba postów : 2926
FBPoints : 111
Join date : 25/02/2017

Powrót do góry Go down

Re: Rosja

Pisanie by ATR on 11/9/2018, 14:34

Tom - Tyumen  (w) 1-0
Typ:1
Kurs - 1,97 
1xbet

Gospodarze to lider który spisuje się bardzo dobrze szczególnie u siebie. Goście za to rozegrali 10 meczów ale aż 8 z nich u siebie gdzie zarobili tylko 10 punktów. Z 2 wyjazdów przywieźli porażki. Kurs na gospodarzy wydaję się tu przesadzony.


Ostatnio zmieniony przez ATR dnia 17/9/2018, 12:41, w całości zmieniany 1 raz

ATR

Ostrzeżenie : nieprzestrzeganie zasad na forum.
Zaufanie : 75%
Liczba postów : 375
FBPoints : 60
Join date : 05/09/2016

Powrót do góry Go down

Re: Rosja

Pisanie by MichW on 14/9/2018, 21:33

Nienajlepszy dzień dla polaków. Maciej Rybus nadal nie wrócił na boisko z powodu kontuzji, natomiast Grzegorz Krychowiak przedwcześnie zakończył zremisowane spotkanie z Dynamo Moskwa 1:1 z powodu dwóch żółtych kartek.

_________________
Podsumowanie analiz: 263 (w) 239 (p) 17 ZWROTÓW

Sezon 2017/18 (do 30.07): NBA (od 14.03): 112 (w)  62 (p) (64%) Pozostałe typy 149 (w) 107 (p) 11 ZWROTÓW (58%)


MichW

Zaufanie : 100%
Liczba postów : 2926
FBPoints : 111
Join date : 25/02/2017

Powrót do góry Go down

Re: Rosja

Pisanie by ATR on 16/9/2018, 13:43

Chertanovo - Pskov  (w) 1-2 What a Face
Typ:2
Kurs - 5,3
Betrally

Bardzo duże spadki na gospodarzy więc albo fix albo pułapka. Gospodarze tylko 5 punktów głównie dzięki wygranej w 1 kolejce z Murom 3-2. Goście niewiele ale jednak lepiej - 7 punktów w 7 meczach głównie dzięki wygranym z Lokomotivem Kazanka i Dneprem Smoleńsk. Kursy w normalnych warunkach powinny być zdecydowanie bardziej wyrównane.

ATR

Ostrzeżenie : nieprzestrzeganie zasad na forum.
Zaufanie : 75%
Liczba postów : 375
FBPoints : 60
Join date : 05/09/2016

Powrót do góry Go down

Re: Rosja

Pisanie by andrzejszwedzki on 17/9/2018, 13:20

Ural-Rostow
typ:X
kurs:2,97
1xbet
Analiza:
Dzisiaj w Rosyjskiej KHL,druzyna Magnitogorska,po wczorajszej niespodziewanej porazce u siebie z Traktorem,zagra na wyjezdzie z Sochi.Gospodarze z kolei swoj wyjazdowy mecz,wygrali w Minsku z tamtejszym Dynamem.Ale czy dzisiaj moga powturzyc sukces? Teoretycznie tak,teoretycznie na lodowisku wszystko moze sie wydarzy.Jednak popatrzmy na to wydarzenie realnie,ze statystyk wynika jasno,ze Magnitogorsk jest wyraznie lepsza i dojzalsza druzyna,kazdy niemalze sezon w czolowce a co jest bardzo wazne,ta druzyna swietnie gra na wyjazdach.By sie o tym przekonac,odsylam do przejzenia statystym tych spotkan.Rowniez w meczach bezposrednich z Sochi ma wyraznie korzystniejszy bilans.Nie oszukujmy sie faworytem jest tutaj druzyna Magnitogorska i napewno wygra.Kzdy inny wynik bedzie dla mnie zaskoczeniem.

andrzejszwedzki

Ostrzeżenie : brak
Zaufanie : 100%
Liczba postów : 640
FBPoints : 574
Join date : 30/07/2018

Powrót do góry Go down

Re: Rosja

Pisanie by andrzejszwedzki on 22/9/2018, 14:43

Arsenal Tula-Kazan
typ:X
KURS.2,99
1xbet
Analiza:
W osmej kolejce Rosyjskiej Premier Liga Arsenal Tula podejmuje u siebie druzyne z Kazania.Oybydwie druzyby wygraly swe poprzednie mecze ale w tabeli ligowej znajduja sie na dalszych miejscach.Dwie pozycje wyzej,od swego rywala jet Kazan,wygral do tej pory dwa mecze,cztery zremisowal i jedno przegral.Dla porownania Arsenal tez odniosl dwa zwyciestwa,dwa razy zremisowal ale trzykrotnie przegral.Jak wiec mozna by ocenicto spotkanie? Bardzo trudno tutaj znalezc faworyta,wydaje mi sie,ze sily sa bardzo wyrownane i najprawdopodobniej ten mecz zakonczy sie podzialem punktow.Kazan moim zdaniem jest zespolem bardziej uniwersalnym,mam na mysli wystepy u siebie i na wyjazdach,potrafi w obu przypadkach dobrze zagrac.Przejzalem takze spotkania bezposrednie tych druzyn i wnioskuje,ze moja decyzja co do dzisiejszego remisu,jest jak najbardziej sluszna.Zespoly te cechuje dobra gra w defensywie,wiec moina byloby postawic na mala ilosc goli.

andrzejszwedzki

Ostrzeżenie : brak
Zaufanie : 100%
Liczba postów : 640
FBPoints : 574
Join date : 30/07/2018

Powrót do góry Go down

Re: Rosja

Pisanie by andrzejszwedzki Yesterday at 14:20

CSKA-Spartak
typ: wygra gospodarz a w razie remisu nie ma zakladu
kurs:1,67
1xbet
Analiza:
W osmej kolejce Rosyjskiej Premier Liga mamy dzisiaj ciekawy mecz derbowy pomiedz CSKA i Spartakiem Moskwa.Kto moze wygrac to spotkanie,czy widac tutaj zdecydowanego faworyta? Chyba raczej nie,tutaj tak prawde mowiac kazdy wynik jest realny.Derby to specyficzne mecze bo juz nie chodzi tylko o klasyfikacje generalna ale takze o prymat w miescie.Dlatego takie mecze iesza sie zawsze wielkim zainteresowaniem.CSKA dotad wygral trzy mecze,trzy zremisowal i jedno przegral,podobnie jedno przegral Spartak ale wygral cztery i dwa zremisowal,tym samym jest aktualnie wyzej w tabeli.Ja jednak dzisiaj wieksze szanse na zwyciestwo daje gospodarzom,jak mozna tak powiedziec.W pojedynkach bezposrednich CSKA grajac u siebie ma bilans korzystny.W ostatnich pieciu meczach ta druzyna dwa razy wygrywala.

andrzejszwedzki

Ostrzeżenie : brak
Zaufanie : 100%
Liczba postów : 640
FBPoints : 574
Join date : 30/07/2018

Powrót do góry Go down

Re: Rosja

Pisanie by andrzejszwedzki Yesterday at 14:33

Zenit St. Petersburg-Lokomotiv Moskwa
typ:1
kurs:1,70
bet365
Analiza: Co do tego spotkania nie mam watpliwosci,ze wygra zespol Petersburga,jest zdecydowanym liderem,w dotychczasowych meczach odniosl szesc zwyciestw i jeden raz zrmisowal.Gra u siebie to dodatkowy atut.Lokomotiv w tym sezonie slabiutko,zaledwie dwie wygrane,nie sadze by dzisiaj przeciwstawil sie liderowi...

andrzejszwedzki

Ostrzeżenie : brak
Zaufanie : 100%
Liczba postów : 640
FBPoints : 574
Join date : 30/07/2018

Powrót do góry Go down

Strona 2 z 2 Previous  1, 2

Powrót do góry


 
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach
Image hosted by servimg.com Image hosted by servimg.com Image hosted by servimg.com
===> BONUS 400 PLN